Coaching

U bent zich er van bewust dat u er niet uit komt, het hoofd vol blijft, het einde van de tunnel maar niet in zicht komt, u behoefte heeft aan feed back/reflectie, u graag even zou willen sparren, u zich eenzaam voelt, u met steeds meer tegenzin naar het werk gaat? Regelt u het? Zo ja hoe regelt u het?

U bent zich niet van het bovenstaande bewust? Regelt u het? Aangezien u zich er niet bewust van bent, zal het antwoord waarschijnlijk nee zijn.

Ik ben van mening dat een echte professional dit structureel hoort te regelen. Intervisie alleen is niet voldoende. Door wederzijdse belangen, ontbreken van specifieke kennis wordt er niet altijd tot de kern doorgedrongen. Coaching door mij gaat verder, richt zich ook op motieven, drijfveren, competenties en verkrijgen van inzichten. Het ontbreken van gezamenlijke of juist verschillende organisatiebelangen maakt het voor de gecoachte makkelijker om zich open te stellen.

Naast persoonlijke coaching richt ik mij op teamcoaching. De activiteiten richten zich op aspecten van persoonlijk -en teamfunctioneren in een professionele organisatie. Welke zaken gaan in deze goed of niet goed; belemmeren of stimuleren team- en schoolontwikkeling.

Een coachtraject begint met een intakegesprek:
- helderheid krjigen over de specifieke coachvragen en de doelstellingen van het coachingstraject;
- vaststellen of er de juiste klik tussen de gecoachte en coach is.

Ik lever de volgende diensten in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs, de zorg; alle non-profit en profit organisaties:

Interim Management

Assessments

Coaching

Conflict bemiddeling

Organisatie ontwikkeling

Studiedagen